עגלת קניות

איך לרכוש מזרן מעולה ב-4 צעדים פשוטים?

אחד הגורמים שהכי משפיעים על איכות השינה שלנו הוא המזרן עליו אנו ישנים. עם זאת, כל אחד ואחת מאיתנו בנוי לגמרי אחרת ומעדיף מזרן שעשוי מחומרים אחרים, ברמת נוקשות שונה ולכן מדובר ברכישה שיכולה פעמים רבות להיות מעט מורכבת.

יחד עם זאת, השוק מציע מגון עצום של מזרנים, אז החלטנו לסייע לכם לבחור את המזרן שהכי מתאים עבורכם ב-4 צעדים פשוטים.

איך לרכוש מזרן מעולה ב-4 צעדים פשוטים

צעד ראשון – עם או בלי קפיצים

ההחלטה הראשונה שאתם צריכים לעשות בכדי לקבל סינון ראשוני היא להבין האם אתם מעדיפים מזרן עם קפיצים או ללא קפיצים. גם מזרני הקפיצים מחולקים לשני סוגים: מזרנים עם קפיצים מבודדים בהם כל קפיץ עטוף בכיס או מזרן עם קפיצים משולבים המחוברים ביחידה אחת. ההבדלים באים לידי ביטוי ברמת הצפיפות כאשר לרוב מזרנים עם קפיצים מבודדים נחשבים לטובים יותר משום שהם מספקים תמיכה טובה. עבור אנשים הסובלים מבעיות גב, מומלץ דווקא לרכוש מזרנים ללא קפיצים.

מזרן עם וללא קפיצים

צעד שני – רמת נוקשות

ניתן לחלק את רמת הנוקשות של הקפיצים השונים בצורה גסה לשלוש קבוצות: נמוכה, בינונית וגבוהה. אם אתם סובלים מכאבי גב, העדיפות היא לבחור מזרן ברמת נוקשות גבוהה… יחד עם זאת, תמיד ניתן לשלב מעל המזרן שכבה נוספת של ויסקו או לטקס בכדי לרכך מעט את המזרן.

רמת נוקשות

 

צעד שלישי – חומרי גלם

המזרנים השונים עשויים ממגוון רחב של פולימרים וחומרי גלם בשילוב ויסקו, לטקס, ספוג, כותנה ועוד… שאלו את עצמכם שאלות שיסייעו לכם להבין איזה מזרן מתאים לכם כמו האם אתם סובלים מאלרגיות או בעיות במערכת הנשימה, אילו תכונות חשובות לכם: תמיכה גבוהה לכל איבר בנפרד, התאמה של המזרן לצורת הגוף שלכם ועוד…

מזרנים חומרי גלם

צעד רביעי – מחיר, אחריות ויצרן

טרם אתם בוחרים מזרן, הגדירו לעצמכם טווח מחירים שכן היום הטווח נע בין 2,000-20,000 שקלים ולכן חשוב להגדיר כמה אתם מוכנים להשקיע. בנוסף, בחרו מזרן של יצרן מוכר, כזה המספק לכם אחריות מלאה ותקופת התנסות, רק כך תדעו שאתם יכולים לבצע את הרכישה בראש שקט.

פולירון פתח תקווה משווקת מזרנים אורטופדים המיוצרים על ידי המותג פולירון כבר למעלה מ-25 שנים. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון המזרנים המעולים שלנו ואנו נשמח לסייע לכם בתהליך התאמת המזרן המדויק עבורכם.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?