עגלת קניות

רפואה משלימה ושינה – איך זה קשור?

הפרעות שינה יכולות להיות מאוד מתסכלות עבור כולנו שכן שינה היא חלק חשוב משגרת היום שלנו. כולנו חווינו ימים בהם לא ישנו טוב והדבר השפיע מאוד על התפקוד של הגוף והנפש שלנו ביום שלמחרת והעובדה שלא היינו ערניים, לא היינו מספיק חדים בעבודה, לא היינו מספיק קשובים לבן או בת הזוג שלנו או לא היה לנו מספיק סבלניים לילדים שלנו. כל אלה הן תופעות לוואי יחסית מוכרות ונפוצות של חוסר בשינה ובמידה והן נוצרות עקב בעיות שינה חשוב מאוד לפתור אותן בהקדם על מנת שתוכלו לחזור לאורח חיים תקין ובריא. את אותן בעיות שינה נפוצות ניתן ברוב המקרים לפתור בעזרת פתרונות של רפואה משלימה ולפני שאתם שואלים את עצמכם איך הכנו לכם מאמר בנושא שיענה לכם על כל השאלות.

 

מה עלינו לעשות כאשר אנו נתקלים בבעיות שינה?

רבים שואלים את עצמם על מהות הטיפול של רפואה משלימה ושינה ואיך זה קשור, אך כיום לרפואה המשלימה מספר פתרונות שעלולים להקל ואף לפתור לגמרי את בעיות השינה שלכם. ראשית עליכם לקבל הפנייה מרופא משפחה לרפואה משלימה או ללכת לרפואה משלימה באופן פרטי והרופא יציע לכם מספר פתרונות שמבניהם תוכלו לבחור את הפתרון שהכי נראה לכם.

 

פתרונות הרפואה המשלימה לבעיות שינה  – דיקור, פרחי באך וטיפולי מגע

לרפואה המשלימה מגוון רב של פתרונות לבעיות שינה כאשר אחד מהם הוא דיקור סיני. מטרתו של הדיקור הסיני הוא דווקא למצוא את הנקודות שבהם יש לחזק את המטופל, גם את גופו וגם את נפשו על מנת שתהיה למטופל מנוחה טובה.

 

הרפואה הסינית טוענת שיש לחזק את הגוף והנפש על מנת שזו תמצא מנוחה טובה ושקטה. מאידך באם המטופל מראה אגרסיביות וחוסר שקט או חוסר מנוחה המטרה של תהליך הדיקור יבוא לידי ביטוי דווקא  בניסיון להרגיע את המטופל על מנת שהנפש שלו תמצא מנוחה טובה. דרך נוספת לטיפול בבעיות שינה הוא טיפול באמצעות פרחי באך. טיפול באמצעות פרחי באך מטרתו הוא לתת פתרון לטווח ארוך, כך שבניגוד לכדור שינה למשל שעוזרות נקודתית לאותו לילה, פרחי באך מטרתם לעזור לנו בבעיות השינה בטווח הארוך דווקא. הטיפול בפרחי באך הוא ממוקד יותר ומטרתו לאזן את הגוף והנפש וכתוצאה מכך לעזור לנו לישון טוב יותר וששנתנו תהיה מועילה. דרך נוספת היא טיפול באמצעות מגע בעזרת טיפולים כמו שיאצו, טווינא או רפלקסולוגיה כאשר טיפולים אלו מטרתם היא להרגיע את הגוף והנפש ולצאת ממצבי לחץ. טיפולים במגע עוזרים לגוף להתמודד בהצלחה עם מצבי לחץ כאלה ואחרים ובעזרתם להתגבר על הפרעות כגון הפרעות שינה כאלה ואחרות.

 

טיפול בבעיות שינה ברפואה משלימה יתרונות

  • מתאים לכולם
  • ללא תופעות לוואי או תסמינים
  • מצוין לטווח הקצר והארוך

בכדי לשפר את רמת השינה מומלץ להשתמש במזרן איכותי שמותאם למידות האישות שלכם. מזרוני פולירון נותנים פתרונות לכל מגוון בני האדם ומומלצים מאוד לשיפור איכות השינה.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?