עגלת קניות

שינה על מזרן איכותי – כמה זה קריטי?

לא סתם אומרים ששינה על מזרן איכותי משפרת בצורה ניכרת את איכות החיים שלנו. זה נכון שיש לא מעט גורמים שמשפיעים על איכות השינה שלנו כמו למשל אורח החיים בו אנו בוחרים, השעה שבה אנו הולכים לישון, מה אנו אוכלים בסמוך לשינה, רמת הלחץ שבה אנו חיים ועוד… למרות זאת, אם מלכתחילה בחרנו לישון על מזרן שלא מתאים לנו או לחלופין לא נוח לנו, אנו פוגעים באיכות השינה שלנו וכך גם באיכות חיינו.

לעומת זאת, כשאנו בוחרים במזרן התואם את הצרכים שלנו מבחינה אנטומית ומלכתחילה ישנים על מזרן שנוח לנו, אנו נהנים מפיזור לחצים אופטימלי מה שבעצם גורם לנו להרגיש נוחות מקסימלית הן בתהליך ההירדמות והן במהלך הלילה כשאנו ישנים.

שינה על מזרן איכותי - כמה זה קריטי

 

מה זה אומר מזרן אורטופדי?

שינה על מזרן המיוצר על בסיס טכנולוגיה מתקדמת ומחומרי גלם איכותיים תורמת לשינה רציפה, מונעת התעוררויות במהלך הלילה מה שבעצם מאפשר לנו לקום אנרגתיים, עירניים ומרוכזים.

בנוסף, כשאנו בוחרים במזרן אורטופדי איכותי המשלב למשל את חומר הלטקס אותו גומי טבעי בעל תכונות אנטי בקטריאליות, אנו מונעים התפתחות של קרדית האבק ובכך שומרים על מערכת הנשימה שלנו.

פולירון פריים לטקס

מזרנים אורטופדיים תפורים מסביב באריגים מיוחדים שבעצם מונעים מאיתנו לבצע את הפעולה המיושנת של להפוך את המזרן בכדי לאורר אותו.

מזרנים כאלה מאפשרים זרימת אויר אופטימלית שעוזרת לנו לשמור על אורח החיים של המזרן. לרוב, מזרנים אורטופדיים מיוצרים בכמה דרגות קושי וכך אנו גם יכולים לבחור את דרגת הקושי שהכי מתאימה לנו: בינונית או קשיחה.

חברת סליפ דיפו משווקת מזרנים אורטופדיים איכותיים כבר למעלה מ-25 שנה. אנו משווקים מזרנים היוצרים בקיבוץ פולירון המעניקים אחריות מלאה על המזרנים ומאפשרים להנות מחווית שינה אחרת לגמרי. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הדגמים ביניהם פולירון אוורסט, פולירון פריים לטקס, פולירון ספינג דולפקס ועוד, לבחור את המזרן שהכי מתאים לכם ולהנות מ-100 לילות ניסיון, כך שתוכלו להתנסות על שינה רציפה על המזרן ולהגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?