עגלת קניות

הפרעות שינה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

הפרעות שינה

סיבות להפרעות שינה

הפרעות שינה יכולות להתקיים כתוצאה מסיבות שונות ומגוונות ביניהן לחץ ומתח מוגברים, חרדות מסוגים שונים, בעיות בריאותיות כגון קושי לנשום או בעייה בתפקוד הלב, עומס בעבודה, פעילות ספורטיבית בסמוך לשינה, ג׳ט לג, משקאות המכילים ריכוזים גבוהים של קפאין, אורח חיים לקוי ועוד. בנוסף חלק מהאנשים חשים את הקושי רק בשלב ההירדמות ולאחר מכן חווים שינה רציפה, אחרים סובלים משינה שאינה רציפה ומתעוררים כל שעה או שעתיים, ויש כאלה שפשוט ישנים שינה קלה, כלומר לא באמת ישנים עד הסוף וכל דבר קטן יכול להעיר אותם. סיבה נוספת שיכולה לגרום לבעיות שינה ולהקשות עלינו להירדם היא מזרן לא נוח.

הקשר שבין מזרן לא נוח לבעיות שינה

כאשר אנו ישנים על מזרון במבצע למשל שנקנה במחיר נמוך ושלא תואם את הצרכים שלנו, ומסיבה כזו או אחרת המזרן לא נוח לנו או לא תומך בחלקי הגוף שלנו כפי שצריך, אנו עלולים לסבול מבעיות שינה. מזרני פולירון למשל, חברה עם שם וניסיון של 40 שנה בתחום המזרנים המומלצים וחקר השינה, מציעה לכם מגוון רחב של מזרנים המתאימים למיטה זוגית, מזרן יחיד, מיטות ילדים ונוער. אנשי מקצוע המבינים בתחום יוכלו להתאים את המזרן למבנה הגוף שלכם ולוודא שרמת הקשיחות שלו מתאימה לכם. חשוב לבחור את המזרן המתאים לנו, אך אם אתם סובלים מבעיות שינה מסיבות נוספות שאינן קשורות באיכות המזרן, כדאי לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש. את המזרן שתבחרו חשוב מאוד להתאים לצרכים הספיציפיים שלכם ואפילו מומלץ לנסות אותו במשך תקופת ניסיון בבית. זכרו למזרן עליו תבלו את מהלך הלילה, יש השפעה ישירה על איכות השינה שלכם ועל התפקוד שלכם ביום שלמחרת.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דן. איך אוכל לעזור?